چگونه به یک سارق حرفه ای تبدیل شویم؟

تولید کردن محتوای روزانه کار سخت وطاقت فرسایی است.هرروز باید مطلبی برای انتشار داشته باشید،هر روز باید ایده ای در ذهنتان شکل بگیرد و الا فایده ای ندارد و باید گفت که شما راه را اشتباه طی می‌کنید.

باید اعتراف کنم که اوایل شروع کار تولید محتوا به خاطر آنکه مهارت‌تان پایین است،تولید و نوشتن یک ایده بسیار حوصله بر به نظر می‌رسد.

ما در یادداشت سابق،روشی راجع به پیدا کردن ایده ها بازگو کردیم،در این جلسه روش سودمند دیگری را میخواهیم بررسی کنیم که می‌تواند برای نویسندگانی که هنوز در ابتدای مسیر هستند مفید باشد.

حتما تا به حال با بسیاری از نویسندگان تازه کار مواجه شده اید که دائما از بی‌ایده ای در آزار هستند، آنها مدعی هستند که ایده ای ندارند تا راجع به آن بنویسند.

به همین خاطر وقتی چیزی را در اختیار ندارید یا توان به دست آوردن آن را ندارید،سریعترین راه برای به دست آوردن آن،دزدیدن آن است.

البته ما راجع به دزدیدن ایده ها صحبت می‌کنیم و امیدوارم برای جبران بی‌پولی‌تان به کسی دستبرد نزنید.

در این روش بهتر است به صفحات شخصی نویسندگان یا تولید کنندگان محتوا مراجعه کنید و نگاهی به عناوین آنها بیندازید.آنها راجع به چه چیزهایی نوشته اند؟

توجه داشته باشید که ما فقط تیتر و عنوان آنها را می‌دزدیم،به همین خاطر از نگاه کردن به محتوای عنوانی که می‌دزدید جدا خودداری کنید و الا محکوم هستید به کپی کردن آنچه نوشته اید.

به ذهنتان اجازه خلاقیت بدهید تا راجع به آن محتوا فکر کند،بعد هر چه به ذهنتان رسید را به روی کاغذ بیاورید.

بعد که نوشتن‌تان راجع به آن مطلب تمام شد،سعی کنید تیتر مناسبی هم برای نوشته تان پیدا کنید.

هادی قربانی

هادی قربانی

همیشه دنبال این بودم که چطوری می‌تونم زندگیم رو بهتر کنم به همین خاطر یک روز هم از یادگیری دست نکشیدم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *